Jääkiekkoa illalla katsoessani virkkasin tälläisen pitsivadin. Lanka tuntematonta, paksua, mistä ei oikein mitään järkevää voinut tehdä.

1241249304_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Malli on omasta päästä sävelletty. Yritin kovettaa sumutettavalla tärkillä, mutta ei tullut tarpeeksi napakkaa. Taidan kokeilla vanhaa hyvää konstia, sokerivettä.

1241249476_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

intsu haastoi minut kertomaan viisi tunnusmerkkiä itsestäni sekä faktoja elämästäni.

Todella vaikeaa :

Olen tummahiuksinen, nyt tosin hieman raidoilla pehmennetty

Minulla on silmälasit

Olen vajaa 10 kg yli normaalipainon, mutta yritän sinnitellä keventäjissä.

Olen rohkea, matkat ja asuminen ympäri maailmaa sen todistavat.

Liian pikkutarkaksi minua moititaan, häiritsee omaa ja toisten elämää.

Olen myös aikamoinen jahkailija. Periaatteeni, hyvin suunniteltu on puoleksi tehty, istuu hieman liian tiukasti minussa.

Pitäisi haastaa viisi, mutta en nyt keksi, kuin kolme, kun mielenkiintoisia blogeja on niin paljon, vaikea valita.

vekki,      Nataly  ja   Pirena   ottanevat haasteen vastaan.